luni

BEAUTY | Cum sa-ti detoxifici parul in mod natural | Solutie pentru par uscat si casant

Sampoanele din comert (chiar unele din cele pe care scrie "natural") au multe ingrediente care ïmbraca firul de par astfel incat sa fie alunecos si sa para sanatos. Insa aceste substante tind sa aglomereze parul, in timp firul devenind casant sub straturi numeroase de silicon.
Evident, eu nu stiam treaba asta, asa ca m-am chinuit o vreme cu produse destinate parului degradat, incarcandu-l si mai tare cu silicon si keratina, devenind din ce in ce mai casant. Il tundeam o data pe luna si firele se despicau inapoi dupa cateva zile, era groaznic. Pana cand am zis stop, si chiar daca nu imi suradea ideea, am folosit un sampon natural pe baza de sapun, si anume samponul Manicos. Stiam din experiente anterioare ca spalarea parului cu sapun il incleiaza si il face greu de clatit si pieptanat. Ce nu stiam era ca acel clei sunt de fapt reziduurile care se topesc.


Samponul de la Manicos are o formula destul de blanda, care face parul destul de alunecos atunci cand ai produsul in par, dar odata ce il clatesti parul revine la textura de "spalat cu sapun". Pentru a elimina si reziduurile de sapun din par, am amestecat bicarbonat de sodiu cu apa si mi-am clatit parul cu aceasta solutie. A fost nevoie de vreo 3 spalari (la cateva zile) ca sa curate tot ce aveam in par, dar am razbatut si am trecut apoi la alt sampon natural fara silicon. Nu imi amintesc cand am mai avut parul atat de fin!
Daca preferati samponul de la Manicos, puteti continua folosirea sa, dar fara clatirea cu bicarbonat. Bicarbonatul deschide cuticulele firului de par si poate duce in timp la uscare. In schimb puteti clati cu otet sau zeama de lamaie dizolvata in apa.
Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu